animated-greece-flag-image-0011

Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Στ. Σταυρίδης: Φεύγω από το νερό και πάω στη φωτιά


Ο νέος πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ , Στέλιος Σταυρίδης και πρώην, πλέον, πρόεδρος της ΕΥΔΑΠ μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega αναφέρθηκε στα νέα του καθήκοντα.

Σε ερώτηση με αφορμή τις αντιδράσεις που προκαλεί στην αντιπολίτευση το σχέδιο των αποκρατικοποιήσεων και αν αυτές τον προβληματίζουν ο κ. Σταυρίδης απάντησε: «Ολα αυτά είναι δυσάρεστα και γι’ αυτό φεύγω από το νερό και πάω στη φωτιά. Μεγάλο παιδί είμαι πια, 42 χρόνια έχω στην πλάτη μου. Αντιδρώ με ψυχραιμία γιατί ξέρω πάρα πολύ καλά ότι η φήμη που με συνοδεύει είναι μία φήμη κρυστάλλινη, μία φήμη διαφάνειας, μία φήμη ταχύτητας και αποτελεσματικότητας και σ’ αυτό πρέπει να μου ασκούν όλοι κριτική για να με κρατούν σε εγρήγορση, αλλά από κει και ύστερα το να μου βάζουν ψεύτικες ταμπέλες δεν κολλάνε σε μένα, δεν είμαι κανένας χθεσινός».

Ο νέος πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ έκανε ειδική αναφορά και στα ολυμπιακά ακίνητα λέγοντας: «Το να κρατάω κτίρια, κοιτάξτε τα ολυμπιακά ακίνητα... Είναι ντροπή για τους Ελληνες τα ολυμπιακά ακίνητα, τα πλήρωσε ο Ελληνας με το αίμα του και τα αφήνουμε και ρημάζουν», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σταυρίδης ο οποίος επανέλαβε τη δέσμευσή του να μειώσει τα τιμολογία της ΕΥΔΑΠ πριν αναλάβει το νέο του ρόλο. «Θα προλάβω. Θα προλάβουμε να ολοκληρώσουμε την πρότασή μας, να την περάσουμε από το Δ.Σ.. Ολα μπορούν να γίνουν γρήγορα».
 .real.gr